Friday, October 4, 2013

FREE TRIP KE KOREA~! DAY 1 - 2

Assalamualaikum. 
Syukur , saya baru balik dari Korea..! Pakej melancong PERCUMA yg di sediakan oleh syarikat bagi usahawan2 cemerlang. Dan trip kali ni ibarat bulan jatuh ke riba bagi saya yg baru sebulan berkahwin..!!  And because of saya dapat dua tiket ke KOREA , jadi saya bawak la encik suami skali..!! Best kan..! yabedaaaa bedduuuuu!! Means honeymoon time lah..! Mana saya nak tau boleh dapat honeymoon dgn suami secara FOC pulak tu.. hasil dari berniaga.. Memang masa kita nak ceburkan diri dlm biz banyak benda kita xtau kita boleh dapat. So just do it..!! Banyak ganjaran di hadapan yg sedang menunggu..!


Now, takyah cakap banyak..! Kita layanz the gambar okey..!! Cekitoutt guys..!!

































to be continued... :)



THANK U DARLING~! 


No comments :

Post a Comment